Klachten en Geschillenregeling
Alle geschillen kunnen worden voorgelegd aan de door de wet aangewezen rechter en zullen plaats vinden in arrondissement waar Rits Fire B.V is gevestigd.
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ritsgroothandel.nl .
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur hier komt u op de pagina die u door alle stappen heen helpt.
Hoe werkt dat?
De webwinkelier krijgt hiervan een bericht en krijgt vervolgens 7 dagen om alsnog met een oplossing te komen. Lukt het de webwinkelier niet, dan kunnen wij na 7 dagen bemiddelen. Onze ervaring is echter dat een klacht indienen via ons systeem de webwinkelier al snel beweegt om tot een oplossing te komen.
Tijdens de bemiddeling proberen we samen tot een oplossing te komen. Mocht je ondanks onze tussenkomst geen oplossing krijgen, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie, in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandelt geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee voorkom je hoge juridische kosten voor beide partijen.
Doorloop de volgende stappen bij een geschil:
(1.) Stel de webwinkel op de hoogte van je klacht en vraag om een oplossing.
(2.) Is er na 14 dagen nog steeds geen zicht op een oplossing? Dan kun je WebwinkelKeur vragen om te bemiddelen.
(3.) Komen we er samen niet uit, dan kun je het geschil voorleggen aan onze geschillencommissie voor een bindende uitspraak door een jurist.
ODR-platform van de Europese Commissie
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Toepasselijk recht:
Op alle overeenkomsten, waarop deze voorwaarden geheel of gedeeltelijk van toepassing zijn, is Nederlands recht van toepassing.
Contactgegevens
Rits Groothandel B.V.
Apolloweg 329
8239DC Lelystad
Nederland
Telefoon nummer (032) 041-2111
E-mail info@ritsgroothandel.nl
Inschrijving in de Kamer van Koophandel onder nummer
kvk: 76001326
Alle geschillen kunnen worden voorgelegd aan de door de wet aangewezen rechter en zullen plaats vinden in arrondissement waar Rits Fire B.V is gevestigd.
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ritsgroothandel.nl .
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur hier komt u op de pagina die u door alle stappen heen helpt.
Hoe werkt dat?
De webwinkelier krijgt hiervan een bericht en krijgt vervolgens 7 dagen om alsnog met een oplossing te komen. Lukt het de webwinkelier niet, dan kunnen wij na 7 dagen bemiddelen. Onze ervaring is echter dat een klacht indienen via ons systeem de webwinkelier al snel beweegt om tot een oplossing te komen.
Tijdens de bemiddeling proberen we samen tot een oplossing te komen. Mocht je ondanks onze tussenkomst geen oplossing krijgen, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie, in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandelt geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee voorkom je hoge juridische kosten voor beide partijen.
Doorloop de volgende stappen bij een geschil:
(1.) Stel de webwinkel op de hoogte van je klacht en vraag om een oplossing.
(2.) Is er na 14 dagen nog steeds geen zicht op een oplossing? Dan kun je WebwinkelKeur vragen om te bemiddelen.
(3.) Komen we er samen niet uit, dan kun je het geschil voorleggen aan onze geschillencommissie voor een bindende uitspraak door een jurist.
ODR-platform van de Europese Commissie
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Toepasselijk recht:
Op alle overeenkomsten, waarop deze voorwaarden geheel of gedeeltelijk van toepassing zijn, is Nederlands recht van toepassing.
Contactgegevens
Rits Groothandel B.V.
Apolloweg 329
8239DC Lelystad
Nederland
Telefoon nummer (032) 041-2111
E-mail info@ritsgroothandel.nl
Inschrijving in de Kamer van Koophandel onder nummer
kvk: 76001326